Thursday 9 June 2011

Spread the Love..

Tak lame lagi fathers day coming soon...
Happy fathers day to all fathers in the world..spread the love yo !!
Sebut pasal fathers day ni..
My dad is ayah yang paling banyak berkorban tok aku dalam dunia ni...
sob sob ~ sedih..
Sebab di usia aku dalam pertengahan 20 an ni..
aku bole dikatakan agak empty la .. (dont have anything ) keje best..keta..boyfren (hehhehe)
Tapi die sabar.. ye la.. ayah kan.. masa mula2 aku kuar takde keje dok umah tu..
sape tak memekak...aku pulak masa tu tension abess.. dengan keje asyik kene tipu ..
bole lak bagi gaji ikot suke hati..
Alhamdulillah sekarang ni aku main tenang dalam hadapi situasi hidup aku...
walau keje sekarang gaji tak banyak mana..
tp aku syukur.. tmpat keje skang ni sgt2 best.. n budak2 tmpat keje aku pon
sume ok.. takde kerek2 mcm tmpat lama...
Aku harap biar jer la aku keje sini.. susah nak cari tempat keje ok .. AMIN..
Happy fathers day to my dad !! I love u sooooo Much.. Damn much... =)

No comments:

Post a Comment