Friday 15 July 2011

Holding on ...

Agak lama aku tak berbloging .. hadeh hai..
Sangat malas .. Mood takde ..
Takde benda aku nak cakap..
hye marilah datang wahai semangat..
Agak-agak kalo F***** S*** dtg kot berlori-lori tak semangat aku..?
hahah... stop dreamin oh Sera Amanda .. Damn !!

Baru-baru ni aku ade baca 1 buku...
Be careful what u are wishing 4... lebih kurang camtu ar tajuk die..
tapi aku tak baca smpai abis.. just for review je..
aku tertarik sbb selama ni aku selalu merasakan..
ape yg aku nak.. aku mesti dapat.. n aku harus dapat ..
tapi dalam buku ni..
die mengingatkan aku supaya tak sume yg kite nak..
benda tu terbaik tok kita..
Sometimes the most wanted become a disaster in ur life...
Lame aku termenung memikirkan kebenaran kata-kata itu..
God give us the things we need n not we want actually..

Hurm- for me .. haruslah percaya dengan Allah fate n destiny =)

* To Sera Amanda - keep dat words in ur mind .. So if 1 day u dont get ur F*** to be ur toyboy.. (ahaha)
  must believe dat he is a gay.. dats y Allah keep him away from u.. ngahahhaha =p
 - merepek + meraban = bengong -

No comments:

Post a Comment