Saturday 21 January 2012

A relationship is just like a piece of jigsaw puzzles .

Haaa .. Afternoon u allz .. bestnya sekali sekala dapat hadap blog.
So takde la aku rasa kebosanan yg hamat  bile pandang blog aku yg da mcm sakai ni.
Cepat jemu kot tiap2 ari update blog yg rasa-rasa mcm rubbish kalo kite
tak tau nak cite pasal ape kan...haha ,,, eh panjangnya mukadimah aku ni ha ..
Ok tak nak melalut panjang2 . Ok straight Sera .
Ramai orang kata blog ni da mcm diari .tp aku pon rasa mcm tu gak .. *ceh wah *
orang ckp kalo kite meluahkan something kat benda yg tak leh berckp,at least benda tu release.
I do not know how true is dat,tp aku dpt merasakan betapa leganya aku bile menulis.
Then bile aku baca balik benda lama2.. "homaigod. it was so true then ."
1 je - benda yg da jadi biarlah jadi kenangan. sbb kenangan tu jer la yg ada bile kite rindu seseorang .
" Eh sera menda ko ckp ni " hahaha... okeh2 .ramai tak faham kan.ape yg aku cube sampaikan..
Korang pernah putus cinta tak ? macamane korang hadapi sume tu ?
Ade yg kuat .. n da ada cinta baru pon kan ? Congrats ! But as for me,seorang yg telah membuatkan aku jatuh untuk sekian kalinya. Aku still rasa tak mampu lagi nk bangun.. Syang tu kuat lagi.
. Tapi percayalah..a relationship is just like a piece of jigsaw puzzles . Aku bile putus , Aku baca buku " Valentina Nervosa "- Nurul Syahida Kamarudin. . Pernah main jigsaw puzzles? mesti korang cuba banyak kali baru lah nak jumpe piece yg betol kan ? mcm tu la relationship. kene jumpe byk kali. kene try byk kali .. baru dapat jmpe btol2 kan .. Yeah . I have to admit benda tu betol. sangat betol.












1 comment: