Friday 8 April 2011

Never planned on fall in love..

Wah..tajuk aku hari ni...meletoppp gitu ~!!
Lain mcm tu!! bukan ape...aku rasa aku da syok kat org la..
Hadehhh~ ni la aku paling tak suke..
sbb bile aku dah hangauuu~aku jadi buta...dan bile aku jadi buta,,
aku tak sedar,,,haishhh!!!
Aku rasa dengan peningkatan umo aku ni aku da jadi mcm
terdesak utk lupekan cinta lama dan mulakan hidup baru..
Aku rasa mcm baru semalam je aku ditinggalkan padahal da 5 tahun oo aku
ditinggalkan..pehhh~5 tahun tu la takde cinta baru..
Fuiyoo...the award goes to...Me!! (Cinta sejati la konon..hak tuii!!)huhu~
okehh~back to track..
Since i know him better..Aku jadi rindu bile tak dengar suara die..
Cinta ke ni??
Tapi die da ade org lain kot..ntah la..
takkan la die suke aku kot..
Tak mungkin la..
Aku insan tak sempurna dan tak pernah ada apa2..
Sbb aku pandang die sbagai insan yg baik..
terlalu baik n jujur di mata aku...
tapi bile die cite pasal pmpn lain...aku da jadi cemburu..
die da tak msg aku..aku mule la da rasa nak nagis..
bile die kol je..1 umah aku jerit..
But..aku terlalu trauma dengan cinta lalu..
aku terlalu merasakan aku tak mampu la nak cinta n hard feeling ngan die..
Kwn aku salu ckp aku picky..
I'm Yours
im not too picky sbnarnye..cume aku tak jmpe lagi mane yg fhm dan
sejiwa dengan aku...
bagi aku..jatuh cinta ni..sebenarnya tak pernah aku merancang..
Biarlah masa yang menentukan..
Bak kata seseorang dekat aku..
Loh Mahfuz da tertulis ape yg tersurat untuk kita...
Semoga aku bertemu dengan jodoh yang baik..
Aku doakn korang pon same ~
Amin..

2 comments:

  1. kejar sampai tiada daya. blm try blm tau sis. trimas sudi singgah blog gersang saya.

    ReplyDelete
  2. owh tak nak ar kak~i just standing where i belong just now..tak nak kejar benda yg takkan dapat..~ huhu..thanx bace blog neh =)

    ReplyDelete