Tuesday 5 April 2011

Owh Saheizy Sam yang the most cute ever ~

3 April lalu berlangsung la ABPBH 10 yg aku rasa supeRb-superb sangat...
Sangat-sangat menghiburkan...aku rasa 1st-1st tu ala-ala mcm biasa-biasa je same mcm tahun pas..
After dat..sket2 die jadi cm menghiburkan...
Banyak gak la yg aku target kene tepek..
(wah..kire im gud in predicting la ni??hahhaha)
Tapi aku suke gile-gile time Fasha Sandha menang..
she's beautiful n gud what..
sume org predict Lisa menang..
aku sbnyer heran ngan mentaliti orang Msia ni..
kalo org2 yg ala-ala sopan n baik ni..
die je la bole menang..
padahal Fasha is much better qualiti lakonan die dari Lisa..
tapi sbb Lisa tu die punye profil "baik"
dats y la sume org suke..
tapi die berlakon tak bagus mane..
Aku pon heran Sharifah Amani tak tercalon..
She is very briliant...
Aku puji cara lakonan die...
N lg 1 aku heran time Anna Raffali menang..
1 dewan tu senyap sunyi..
kenapa dorang tak suke ngan Anna??
She's clean...sbb aku rasa muke cam Lisa kot..huhu..
Lagi 1 nape sume suke yuna??
Hadehh..tu lagi aku heran..
Tudung nye ngape da len...die biasa je hokeh??~camne leh vokal tebaik??Alya suara die lagi bagus..
tapi takpe..rakyat Msia kan da bersuara..accept je..huhu~
Dalam pada tu..ade gak yg best..terutama time Anuar Zain nyanyi..pehh..tangkap nangis..
Meremang bulu roma dengar suara die tuhhh...
Time Ella pon best...
pas tu time usop kak Limah tu pon gempak gak..
Suke sangat2..dari nak tido ngantok..terus tak jadi tido..
Lawak die natural..
Aku tengok sampai Zizan pon diam mcm blur..
Aku rasa silap2 tah2 usop tu menang ABPBH Tahun depan..
hahhahah~
Congrates both of the team..
ABPBH mmg best..
Saheizy Sam sangat-sangat layak to get the award..
he is humble..comel...kind..
hahhaa~suke gile time die kate terima kasih sbb datuk siti tarik diri,,,
Look so cool n innocent..
U are great Saheizy...
Gud Job..Thumbs Up!!~

2 comments:

  1. salam hai sera. selamat berkenalan. cari sera punya chatbox takde eh?

    ^^

    ReplyDelete
  2. Ai,,,hehe..~takde la,,takpe..pas ni i put it on...tq =)

    ReplyDelete