Thursday 31 March 2011

April Fool yang Bloody Fool

Salam jumaat n salam 1 April...
Mood Jumaat sedang melanda..
Mcm-mcm dlm kepala otak aku ni nk uat sok..
Sbb sok Saturday~yeahh!!
Time for Muvee..Shopping..Gedik-gedik ngan My Gurlfwen (hahhaha)
Instead of aku tataw da nak tulis hape..
Sbb aku lemau sangt hari ni...
Kenapa la org suke sangat April fool yg bodoh ni??pagi-pagi lagi aku da terkene..
Tu yg lemau smpai skg..walaupon tak terkene teruk sangat..
tapi aku rasa mcm bodoh la jugak..
Tgah aku wat keje..
Offismate aku..
"Hey,theres's some1 calling for u..die nak cakap something..?"
Aku muke innocent-tataw pape ikot je la...
Sekali aku smpai depan...aku dgn muke control nye pg la ckp
"y u call me??"
"eh sape yg call u??bile masa i panggil u suh dtg sini?"
masa tu mmg aku tak dapat tangkap la hapekejadahnye mamat tu uat camni..
Then aku panggi die..
"Abg..she didnt kol me pon..y u ask me to go in front??"
Die da gelak-gelak..
Poor me...die tunjuk jam kat tangan die ckp
"It's April Fool Joke.."
OWH MAN!!!
Aku pon muke seposen pg balik bilik aku...
hahhaha~nasib baik la die tak wat aku teruk..
sbb takot aku marah kot..
aku ni kan kepala angin yg kalo aku da marah..
pokok kelapa tepi pantai tu kot bole tercabut..da lame die tercabot..
sbb tak tahan tengok aku marah...hahhaha

No comments:

Post a Comment