Tuesday 29 March 2011

Buffday Ex..Shud wish or not??

Mowning Malaysia~ Hallo.. This entry is credit to my gurlfwen..
Sbb hari ni hari jadi ex die...so die ckp die suh aku posting kat blog diz topic...
Haku ckp la ingat blog aku neh forum ke..
da la  blog ni setahun jagung.. (setahun pon bukan kot) gehgehgeh..
Talking about something yg da "passed" ni..
I have to admit..tak sume cant forget easily..ingat same ke time bercinta..
Dengan da clash..dengan die da ade awek baru??
No..it cant be the same thing..
But 4 me tak salah kot nak wish..wish jer ar..as a fwen...
Tapi selalunye laki ni kot da clash...sume benda pasal ex nak buang...

How can a gurl supposed wat mcm takde benda jadi??
Owh man...dats me actually
Smpai skg kalo die on9 aku mesti ngan muke peramah n innocent tegur die..
"hye F,.sihat??"u wat pe...
n kadang-kadang die treat aku mcm aku pulak
yg wat hal..mcm aku pulak yg curang..mcm aku pulak yg bersalah time dulu-dulu..
Huh..heran nye aku...
smpai hari jadi die yg ke 24 ari tu aku wish..
Owh betapa mulia nya hati aku..such a kind hearted person rite??hahahha...
Everbody stands for their own reasons..
On top of dat.. I dont mind to wish him..
Conclusion -depend on individual perception.. xoxoxoxo
Enough for Today...
Continue Work...
____


No comments:

Post a Comment