Sunday 27 March 2011

Sum Kind oF Weird Dreams

Lately ni..aku selalu mimpi benda-benda yg di luar jangkaan...
gaknye aku ni salu gune critical thinking kot..wahaks..
p takde maknenye...
I just dont know who are him..his name..his personal life n whatever bout him act...
Yang aku tau..aku add die kat fecbuk...tu je..hahhaa~
P lately sebulan ni...lebih dari 5 kali kot die ade dalam mimpi aku..
Wad de meaning lol??
Im totally confused..smpai skg aku pk hape-relevannye-die-dlm mimpiku..
Huwarghhh~persoalan yg dijwab ngan persoalan...
Syape-syape yg mengerti..tolong la ungkaikan misteri mimpi ku ini..
Pas tu bile da mimpi die selalu tu...
Aku menjadi semakin gedik untuk tgk gmbar die kat febcuk (hehehhe)
N aku sbnyer missing some1 else...
tapi kenape die??n aku pernah wat solat istiqarah..
Dan die pon ada dalam mimpi tu lepas sekali aku buat..
tapi after 3 kali aku buat,,,die tak muncul da...
Nak je aku terjah rumah die... tanye..
"hey stupido y u keep coming in my dreams ha??" leh ke nak buat camtu...
hukhuk...aku semakin bengong utk memikirkannye...
Da la tak pernah kenal...da la tak tau die sape...da la tak pernah cakap...
Hoyeaahhhh~confusing :-?


YA ALLAH YA RABBI YA RAHIM...
Seandainya die benar jodohku..tunjukkanlah jalan kami..
dan seandainye die bukan jodohku...
kau jauhkanlah die dari mimpi ku..
AMIN...

No comments:

Post a Comment