Wednesday 30 March 2011

Crushing on someone..

Pernah tak korang rasa admire kat some1??
Mesti penah..kan?at least once a life..mesti ade nye...
Aku pon tak ingat bape banyak kali aku crush..
tapi sume tak dapat la yg pastinya...
hahhaha~

Talking bout this,,for Rite N0w,,
Im thinking of some1..
Aku tataw pe yg menarik kat die,..
Not too handsome mcm Adi Putra ke..Ashraf Muslim ke..
but he is annoyingly arrogant.,,AND
unfortunately...he is my vampire..holallaa~

I like the way he's smile..
(sWit gilew...)
put trust on me guys
he's a kind person..Friendly
Too bad i never had a chance to get over him..
Wah..hahhaa...

If only i can talk to him..
know him..
Tapi..kene sedar diri kot aku..
Sume pompuan cantik-cantik je aku tgk kawan ngan die...
So bile tgk..
Hadoii..Rasa rendah diri sesangat la pulekk...
Guys,it's not wrong kan to crush on some1. kan?
I think its better rather than falling in love
then bercinta then kene tinggall..
Owh I hate Dat particularly..






2 comments: