Monday 28 March 2011

Love Can Be Blind Sumtimes (*_*)

Argh,,,tetibe tajok ni terkeluar dari kepala otak aku bile aku tgh fikirkan some1 yg kadang2 wat aku jadi mereng...
So tangan aku ni gatal2 nak tulis kat sini...hahha~
Actually,Everybody looking for a long live love..seeking for true love...
tapi sedar tak sedar..in fact...bukan sume org dapat cinta tu..
Ade yg senang dapat...ada yg hardly get...ade yg mensia-siakan cinta tu..
Theres a lot of possibility in love...
Dan dalam hal ini jugak la kita kena sedar...cinta tak semestinya berbalas n bersatu...
Looking for diz 1 cases..i dont know y dis guy keep catching 1 gurl neh..
I admire his hardship...sanggup wat ape saje just to be friend with her..
Frankly speaking...susah la nak jumpe laki camtu...
Tapi...dis is the matter of heart...
Love cant be force okeh...
Then apabila terjadinya cinta tak berbalas...
Based on my observation...lelaki la yang paling tak dapat terima hakikat...
See..I have read on article pasal disimbah asid pasal cinta tak berbalas...
So what do u get from it??Dats not love...dat is obsession...
Cinta sebenarnya merelakan..n membahagiakan...
Beralih la cinta anda kepada cinta Ilahi..
Kelak ia akan merubah hidup anda... (Uuuuu..poyo kejap)
So love can be blind sumetimes...
But Percayalah Kuasa Allah...
Allah mentakdirkan segala-galanya...
(",)



2 comments:

  1. Woi2...aku tujukan kat orang yg tak nak lepaskan aku...bukan org yg aku tak nak lepaskan..hahhaa.heeee~ xoxoxo

    ReplyDelete