Thursday 26 May 2011

Petanda Jodoh ??

Aaaa... aku benci btol bile org tanye aku kan...bile nak kawen !!!
siyes aku bengang ~ halahai.. aku boyfren pon takde..
Ke aku yg sbnyer tak dapat melupakan kisah-kisah lama antara aku ngan die...
hahhaa .. Wallahualam ...
Tapi sbnyer sentap gak bile tgk gmbar die skg.. yg ngah bahagia sebahagia-bahagianya ngan
awek baru die tu ..lagi-lagi ade ke patot kwn aku smlam ckp awek die cantik .. lagi aku rasa nak pitam...
In whatever.. bukan die yg aku nak highligted kan dalam blog aku neh .. wat semak pala otak aku.. wat semak jiwa aku...

Org sume cakap petanda jodoh ni ada mcm-mcm..
antaranya ialah bile kite istiqarah.. die muncul dalam mimpi.. n die punca ketenangan jiwa kite..
aku pernah wat 3 kali istiqarah ..
n masa 1st buat.. mmg aku nmpak die .. clean n clear .. confirm muka dia.. die kat umah aku masa tu ..
2nd time wat aku mimpi kwn baik aku kene bunuh.. (neway aku tak bape fhm )
3rd time aku tak mimpi pape...
So aku teruskan dengan wat solat hajat seminggu..
tapi hari ke last tu.. aku jatuh demam teruk...tak dapat bangun ,,,
n hari masa aku demam tu...
2 kali aku mimpi dia..
Masa tu aku terjaga..kol 3.46 pagi...aku nmpak die dekat 1 function..,n aku perhatikan die dari jauh...
tapi die lain sangat la dalam mimpi tu.. die nmpak berlagak n angkuh...
sebelum2 ni time die dtg dlm mimpi aku mesti die salu senyum...

Sbnyer aku pon tak bape faham ape relevannyer mimpi2 ku di sini..tapi ada org ckp mungkin die jodoh aku...
Aku rasa tak mungkin kot..
sbb korang nak tau tak... aku sbnyer tak kenal mamat tu sape,,, hahhaa...
yg aku tau..die kwn kpada kwn  aku yg tak bape nak rapat ...
Lagi pon mamat yg aku mimpi ni hot stuff oooo... Sangat ramai peminat !!
Kekadang halamakk... aishh,,, takkan leh suke aku kot ...
tapi semenjak mimpi2 ni terjadi aku semakin suka kat die,,,
ehehe ~ sengal nye aku neh !!
anyway hari ni besday die...
" Awk.. saye peminat misteri awk... Happy burfday for u .. ~ xoxoxo "

3 comments:

  1. org tu wjud x kt alam nyata?klau wjud,jmpe la die.trus trg je.klau die x nk trima,biar je la.hehe

    ReplyDelete
  2. Of course die wujud..p aku tak kenal la die sape.. ish malu ar weyy !! ko jangan ~.ahahaha

    ReplyDelete
  3. Wahhh siap mimpi lagi..
    InsyaAllah kalau betul itu jodoh awk, mintak dipermudahkan segalanya ye :)

    ReplyDelete