Tuesday 17 May 2011

Review asmara yang pertama -Nass Alina Noah

Aku nak review pasal buku Nass Alina Noah hari ni...Aku sangat -sangat excited ngan karya die..
Smpai bulan ni ade 4 buku written by her aku beli..
Tap aku nak explore in detail 2 buku je untuk hari ini..

Best gile - tu je yg mampu aku cakap after finishing diz..pehh...mmg terbaekk woo...
Mean time- kite salu je baca marriage yg dipaksa ni tak membawa bahagia la..ape la kan..
tapi aku mmg tak sangka la..kene kawen paksa leh bahagia mcm ni...
Kot aku..teheeee~oh jangan la...aku jenis paling tak suke org paksa aku...kot kawen lagi la...
Cannot imagine btol -

Ceritanya bermula bile Ratna dipaksa kawen ngan Fariz..tp dlm masa yg same mereka ni udah ade calon masing2.. Ratna + Kamal  then Fariz + Matilde.. tp disebabkan ketidaksungguhan Kamal mempertahankan cinta dorang.. membuatkan Ratna sangat kecewa..so dat die terima je si Fariz ni..Lagi-lagi pulak si Kamal datang time dorang da nikah..cakap yg Ratna da terlanjur dengan Kamal..
Ratna sangat sakit hati n suruh Fariz buktikan... Dalam masa 18 jam,bermacam-mcm benda jadi smpai la mlm pertama. terjadi . Ratna berasa sangat jatuh cinta dengan Fariz.. die dpt rasakan Faris melindungi die..
n Fariz sangat cool .. tapi lepas tu - Faris eksiden n die disahkan meninggal tapi kubur tak di bg tau kat mane..
Ratna jadi seorg yg pendiam n salu membayangkan Fariz.. Jatuh cinta selepas asmara yang pertama ..
So ending die pon sedih sangatt ~ Sesape yg suke baca novel... Siyes..novel ni tak menghampakan korang..

Bagi 4 bintang tok cite ni..Thumbs Up !!

No comments:

Post a Comment